Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-09, 21:53   #99
sweet
Medlem

sweet sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen
Jeg har ikke starte Fase 1 ennå, men jeg har vært her før. Faktisk i høst, har bare skeiet ut etterpå.
Må bare fortelle at jeg har vær på reise i utlandet før, og det hjalp å ha med seg kjeks, nøtter og posene mine. Jeg tråla litt rundt i butikk for å finne grønnsaker. Tror jeg har beskrevet dette tidligere i fase en eller to tråden.
Jeg har siden jeg sluttet med ED rett før jul - gått opp igjen 13 kilo. Denne gangen må jeg bare gå ned.

Fase 1 - Første ukene kokte jeg suppe med alle grønnsakene jeg kunne spise for å døyve den verste sultfølelsen. Hodepinen min forsvant eeter noen dager. Er vel bare kroppen som har vondt for å slippe de fæle tingene
Jeg fant ut at jeg introduserte noen produkter av gangen slik at hele fase 1-2-3 og fire stadig hadde nye smaker å oppleve. i New York spiste jeg en del salat - og de var så utrolig gode. Før måtte jeg alltid ha dressing på salaten hvis jeg i det hele tatt spiste salat. Nå kan det ikke falle meg inn å spise dressing på salaten Men det jeg ville ha frem var at den salaten var så sprø og fersk og kald og smakte såååååååååå utrolig godt. Det er den salaten jeg tenker på nå som jeg skal tilbake i fase en igjen.

Jeg har legetime uka etter påske og da håper jeg legen er enig med meg at vi starter i fase en igjen og tar det derfra. Nå vet jeg hva som venter meg og vet hvilke produkter jeg ikke skal bestille.

Forretningside til Lindbergklinikken
- Hva med å ordne en startpakke - du betaler et beløp og får en eske med en smaksprøve av alle produktene. på denne måten kan du smake deg til hva du liker og bare bestilt en av produktene - istedet for å brenne inne med fire fem produkter som man ikke spiser fordi det ikke smaker.

Uansett - Lykke til alle sammen - dere kan klare det - men pass også på å unne deg noe godt innimellom - Jeg vet jeg satte veldig pris på vinen

Etter påske begynner jeg igjen og da kommer jeg sterkt tilbake
God påske og lykke til folkens

sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat