Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-09, 16:02   #97
snartslank
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2009
snartslank er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei på dere. Jeg er ny her på forumet, og har akkurat startet på fase 2 som skal vare i 60 dager. Utrolig luksus å få spise fisk og kjøtt igjen.. da blir det mye godt å velge i.
Så noen slet litt med å finne på ting å lage. Min (og familiens) favoritt om dagen er grønnsakswok, med masse hvitløk, chili, fint skårne grønnsaker som freses lett i wok gryta - før man til slutt tar i en skje eller 2 med skikkelig indisk Curry Pasta hot (har lest bak på glasset og det er bare ulike kydderier - ikke noe annet)
Det smaker deilig, og enda bedre blir det nå som jeg kan putte i enten kylling, biff eller scampi.
Ellers så lagde jeg ovnstekt fisk med ovnstekte fylte tomater og fylte paprika i helgen, det smakte også suverent med masse friske urter oppi.
Når jeg nå først er inne på kokkelering, så har jeg også funnet ut at suppene smaker mye mye bedre dersom jeg først lager en fersk grønnsakssuppe (som også resten av familien kan spise) og bruker kraften av denne til å lage pulver suppen. Men det er det sikkert mange av dere som allerede har oppdaget.

Ellers er det veldig deilig med både kjeksene og brownie - som gjør at man får følelsen av å skjeie litt ut:-)

Herlig at det finnes et forum som man kan få hentet litt råd og inspirasjon - særlig i de periodene det går litt trådt..
Lykke til alle sammen!! vi snakkes snart igjen.

snartslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergs Svar med sitat