|
Sv: Hårtap. HJELP!
Opprinnelig lagt inn av lb1962, her.
Jeg har de siste årene slitt med tynt hår på toppen og store viker. Prøvd akupunktur for å ta "de høye tonene" mine som han sa (stress). For min del er nok dette arvelig. Etter kostholdsomlegging i høst har jeg ikke blitt verre. Jeg vasker derimot håret med NISIM shampo (for å stoppe hårtap) og bruker en urteekstrakt fra NISIM til å gni på utsatte steder etter hårvask(fremmer hårvekst). Jeg har positive resultater av dette, mannlig kollega det samme. Prøv, men vær tålmodig! I tillegg tar jeg Arcon Tisane (tabletter fra helsekost eller Vita). Dette bør taes noen mnd´er.
Lykke til 
Jeg gjør akkurat det samme, bortsett fra serumet som jeg ikke har hatt råd til. Samt at jeg tar b-vitaminer fra Sverige. De norske holder ikke mål på noen måte med sine lave doser. B-vitamin er vannløselig og man kan i prinsippet ikke od-e på det .
Jeg har også hatt perioder med stort hårtap, men det meste ramlet nok av i de årene jeg var vegetarianer, og så mistet jeg mye hår nå etter samlivsbrudd og mange andre store omveltninger.
Men nå vokser det som bare rakkernpokkern!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|