Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-09, 20:36   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hårtap. HJELP!

Opprinnelig lagt inn av lb1962, her.

Jeg har de siste årene slitt med tynt hår på toppen og store viker. Prøvd akupunktur for å ta "de høye tonene" mine som han sa (stress). For min del er nok dette arvelig. Etter kostholdsomlegging i høst har jeg ikke blitt verre. Jeg vasker derimot håret med NISIM shampo (for å stoppe hårtap) og bruker en urteekstrakt fra NISIM til å gni på utsatte steder etter hårvask(fremmer hårvekst). Jeg har positive resultater av dette, mannlig kollega det samme. Prøv, men vær tålmodig! I tillegg tar jeg Arcon Tisane (tabletter fra helsekost eller Vita). Dette bør taes noen mnd´er.
Lykke til

Jeg gjør akkurat det samme, bortsett fra serumet som jeg ikke har hatt råd til. Samt at jeg tar b-vitaminer fra Sverige. De norske holder ikke mål på noen måte med sine lave doser. B-vitamin er vannløselig og man kan i prinsippet ikke od-e på det .
Jeg har også hatt perioder med stort hårtap, men det meste ramlet nok av i de årene jeg var vegetarianer, og så mistet jeg mye hår nå etter samlivsbrudd og mange andre store omveltninger.
Men nå vokser det som bare rakkernpokkern!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat