Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-05, 12:36   #5
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kan bare si at jeg også har hørt dette med at man ikke skal drikke varmt når man er betent i halsen..

Jeg vet at masse vann er veldig bra når man har betent hals. Også få deg i deg så mange antikosidanter som mulig, av forskjellig slag! C-vitaminer, selvfølgelig. Og tomater er kjempe! Og nøtter.. og urter! Og hvitløk!

Forresten, det med hvitløk, jeg lurer på om det var i Mat&Helse at jeg leste at for å få best utbytte av hvitløken, så skal man kutte den i så små biter man klarer. Eller mose den, helst. For den har ikke like god antikosidant-virkning om man svelger den hel. Men det lukter jo mere da, men det får bare være..

Ingefær, har du det?

Blåbær?

Så min oppskrift blir vel: Drikk plenty med vann, ta noen gram c-vitamin (fordelt utover dagen), mos hvitløk og spis, spis blåbær, nøtter og tomater!

Også hvil!!