|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Hei, jenter!
Ja, jeg har hatt en super helg, skikkelig vitamininnsprøytning med 6 lattermilde damer og kakling uten stans....Deilig vær var det også, blei noen utepils i sola! Kosa meg med god mat, men idag er det tilbake til "regimet" igjen.
Det føles helt greit, fikk liksom utløp for lengslene etter "vanlig" mat i helga, og nå er jeg ferdig med det for en stund føles det som. Har selvfølgelig gått opp, men jeg skal ned hele 25 kg til, så jeg må uansett ha tålmodighet i laaaaaang tid til. Jeg regner med å bruke et helt år på vektnedgangen, så jeg må legge inn noen pauser. Nå var det første pause etter 2 måneders diett.
Det som er seieren min, er at jeg greier å komme igang igjen etter pauser eller sprekk, det hadde jeg dårlig erfaring med på tidligere kurer. Jeg tror det er fordi jeg går lite sulten på denne dietten.
Jeg er forresten så støl i beina etter å ha gått opp trappene til toppen av katedralen i Strasbourg!!!(166 m), Nesten så jeg ikke greier å gå...Men må ut på min daglige gåtur på en time. Det er foreløpig min trim, men den fysiske formen blir hurtig bedre, så jeg håper at jeg greier å utvide reportoaret med sykkelturer i vår og sommer, og aerobics til høsten.
God ny uke da alle sammen!

|