Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-09, 09:15   #76
olindy
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Nissemor. Koselig med en til på forumet! Og så har du så koselig navn - minner meg på at det bare er 40 uker til jul!!
Tøft å ta Eurodietten uten oppfølging, men du får bruke forumet. Vi prøver å trøste og støtte hverandre så godt vi kan!

Solange: God tur i helga, og kos deg med vin og god mat. Det går jo an å kose seg uten å ta de HELT store utskeielsene! Biff er jo ok, så får man heller droppe potetene.

Og til alle: Hvor lenge skal dere være i fase2? Jeg skal være der til 1. april, men hvis vekta begynner å gå nedover igjen, tror jeg at jeg holder meg her til etter påske. Men nå har vekta stått stille i to uker, ja, jeg har faktisk så vidt gått opp!!
I kveld skal jeg til Oslo med den eldste dattera mi og se på Les Miserables. Vi skal ligge over til lørdag, og så er det fotballturnering med en av sønnene mine, og bursdag hos venner til slutt. Søndag blir det også fotballturnering. Så det er bare å planlegge godt, og steke opp brownies og omeletter, lage salat og pakke med kjeks og soyanøtter.... Er ganske utfordring å få i seg nok salat og grønnsaker når man er borte mye av dagen og ikke har tilgang til kjøkken.

Gleder og gruer meg til livet etter fase 2. Tror jeg kommer til å trenge mye støtte og tips fra dere her inne i forumet da! Men det er masse lavkarbo-oppskrifter her inne! Må prøve å få inn en del trim som en naturlig del av hverdagen tror jeg, og så ikke bli helt hysterisk mhp karbohydrater!

HA EN FLOTT HELG!!

olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat