Hei Solange og dere andre på eurodiett! Solange:jeg heter ikke Solveig men datteren min gjør det!!!hehefint navn, det er derfor hun heter det Ja nå har jeg 1 uke på eurodietten og det går faktisk helt greit. Jeg spiser 1 ED produkt om morgenen og tar med meg tre på jobb..det er der jeg kjenner jeg blir litt "snopete" får liksom ikke tid til å lage meg en salat eller noe ved siden av. Når jeg kommer hjem så spiser jeg kylling eller fisk med kokte eller stekte grønnsaker..nam nam og da er jeg fornøyd og god og mett. Bruker litt mer olje enn anbefalt når jeg steker og drikker litt mer funlight enn anbefalt..men det er de eneste utskeielsene jeg gjør! Jeg synes jeg har vært flink. merker at buksene strammer mindre.....enig med Solange at vi må følge opp denne tråden er greit med litt støtte fra andre i samme situasjon.Jeg skal veies etter påske så det blir speende,jeg vil IKKE gå på vekta hjemme,blir bare stressa av det og blir skuffet hvis jeg ike går ned 20 kilo på to uker(det er en fleip)men dere skjønner hva jeg mener.Jeg vil bare nyte følelsen av det å føle meg lettere i kroppen. Lykke til dere andre også!