Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-09, 22:29   #74
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

God kveld !
Prøver å skrive litt hver kveld, hyggelig om vi holder koken vi som følger denne tråden. Nå skal jeg bort i helga, så da blir det ikke noe skriving før på mandag for min del. Hyggelig å høre fra deg også, nissemor!

Gratulerer med kjempebra resultat, Siren! Jeg har gått ned ca. 12,5 kg siden 19 januar, så der slår du meg ned i støvlene!
Når det gjelder oppfølgning, går jeg til lege hver 3.uke nå. Men hun er så stressa at det er ikke mye prat vi rekker. Dessuten er det litt språkbarrierer, siden jeg bor i Brussel. Derfor er dette forumet veldig viktig for meg!
Jeg leser endel på resten av forumet, men det er føles litt vanskelig noen ganger, da det er mye av den maten de andre spiser som virker altfor fristende! Derfor er det fint å "snakke" med noen som følge nøyaktig samme kur.

Nå skal jeg ha 3 dagers "pause" pga. jentetur, er litt spent på åssen det vil gå...MEN- i dag kom jeg for første gang på 10 år under 90 kg!!!!!!! Det er en så stor seier for meg, at det er verdt å feire litt

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat