Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-09, 12:53   #55
mirafoli
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
mirafoli er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av bedazzeled, her.

Jeg startet igår og etter nøye utregning hadde ikke jeg fått i meg mer enn 10 kh. Er dette veldig dumt? Hvor mye fett og protein skal vi ha i oss da? Vet at jeg burde lese i boken, men får ikke penger før den 20. Da skal jeg løpe å kjøpe. Noen som kan hjelpe meg imens??

Hei hei )
Jeg vet ikke nøyaktig hvor mye protein og fett vi skal ha i oss hver dag. Men jeg spiser meg mett til hvert måltid. Vi skal ha ca 15 kh pr dag, og det gjennom grønnsaker som vokser over bakken, egg, kremfløte, sæterrømme. jeg spisetr 2 egg og et par bacon skiver til frokost. salat med ost og skinke masse rømmedressing osv til lunc. Middag spiser jeg som før, bare bytter ut poteter med brokkoli og blomkål med smeltet meierismør eller annen hjemmelaget saus. Hvis jeg er sulten på kvelden kan jeg ta meg litt ost, eller en halv avokado med reker og majones. Men du! Det ligger også masse ut her!
Du kan lese blogger der folk skriver opp det de spiser Kjempenyttig. Så blir det enklere for deg når boka kommer. Ei som heter Gerd her inne har bilder med oppskrifter linket til profilen sin. Og funngirl skriver opp alt hun spiser hver dag
Så jeg håper dette kan hjelpe deg !
Masse lykke til

http://www.mirabell.no/
mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat