Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 11:59   #21
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvis jeg spiser for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg spiser til jeg er mett. Går aldri sulten

Men du har rett i forhold til kalorier. Ligger på 1100 - 1600 per dag i snitt, tenker jeg.

Det er også dager hvor jeg spiser mye mer grønnsaker. Dette var bare et kjapt utvalg fra de siste dagene. Stort sett ligger jeg på 250-350 gram grønnsaker om dagen. Jeg synes det er ganske mye, jeg da.

Selvsagt, skal ikke spise hvis du er mett

Men hvis du ligger på så mye grønnsaker som 250 - 350 g så bare MÅ du komme over 10 g hvis du da ikke kun spiser champignon, isberg og agurk som ikke inneholder noe særlig med karbs eller næring. Iallefall ikke isberg og agurk som stort sett består av vann
Men har du som mål å komme under 15 da? Hvis det er problemer med å komme opp i antall karbs så er det bare litt løk og rød paprika som skal til