|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Til deg Sunroad (har deg mistenkt for å ha samme navn som meg...Solveig!) Gratulerer med trimlyst! Etter to måneder på ED MÅ jeg ut og gå i en time hver dag, og det kjennes DEILIG!! Så bare stå på, vi bygger forhåpentligvis noen flere muskler, som kan hjelpe oss å ikke gå opp i perioder med mer mat.
Til deg Olindy: jeg må innrømme at jeg har det litt på samme måten. Jeg har også prøvd blomkålmos, men den falt ikke helt i smak. Ble for vassen. Jeg har lagd tunfisk i tomatsaus av og til (se oppskriftsforum under forslag til lunsj med tunfisk), noe jeg elsker, og da er den dagen redda. Ellers er en fiskesuppe med torsk, laks og reker, juksa til med litte grann sojafløte en vinner her. En lørdag jeg var desperat lagde jeg lam med tzatsiki av sojayoughurt, det var deilig. Hvis du ikke bruker melk til de andre måltidene den dagen, kan jeg ikke skjønne at man ødelegger noe. Soja er jo med veldig lite karber, og er jo egentlig et vegetalsk produkt.
Ellers har jeg også lett for å ende opp med enten en salat eller wok av sopp, sukkererter og squash til middag. Begynner å bli litt lei grønnsakene, ja. Har 2 uker igjen av fase 2 nå. Ser frem til litt utvidelse av reportoaret. Men vekta stopper i lange perioder nå, for så å gå ned raskt noen dager, så stopper det igjen. Åssen er det med deg?

|