Tråd: Pilates
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-05, 22:09   #27
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har "The Power of Pilates" DVD - ca. 30 min. med Pilates øvelser.
Har også Winsor Pilates 3 DVD'er. Bruker 50 min programmet "Accelerated Body Sculpting" - som er et litt hardere pilates program. Det funker bra om du er litt trent fra før. Begynte på det fordi jeg har trent styrke (motstand) ganske lange og har gode magemuskler.

Jeg merker Winsor Pilates virker bedre enn styrke/motstandstreningen min. Trener du Winsor Pilates bør du trene kardio ved siden av, men styrke er ikke strengt nødvendig om du har et variert Pilatesprogram som tar hele kroppen. Jeg skal bestille noen "viderekomne" DVD'er når jeg er i USA. De finnes ikke på nettet og tollen koster for mye.

Josef Pilates sa:
Etter 10 ganger vil du kunne føle forskjell.
Etter 20 ganger vil du kunne se forskjell.
Etter 30 ganger vil du ha en helt ny kropp.

Baller og utstyr har de her:
http://www.pilatesroom.no/Rammeside_rekvisita.htm