Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-09, 21:16   #21
Summergirl
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Summergirl er på en erverdig vei

Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg forstår hva du mener. Jeg kjenner selv at tvilen kommer snikende til tider. Nå er ikke VG et eksempel på det, da jeg syntes hallparten av det som ble skrevet der var tull og tøys. Hvem anbefaler godmorgen yoghurt som mat?!
Men jeg er ingen ekspert, jeg kan ikke bevise at lavkarbo er sunnere, jeg vet bare det jeg har lest! Jeg velger å tro at lavkarbo er et bedre alternativ, men hva vet jeg egentlig? Begge diettene gjør at man går ned i vekt, men det betyr ikke at det er en sunn diett...
Nå håper jeg ikke noen tror at jeg "disser" lavkarbo, for jeg er all for it Går jo på ketolyse selv. Men jeg ser hvor tvilen til noen kommer fra, da jeg egentlig bare velger å tro det folk skriver, altså det som hørres mest logisk ut.. Når noen nevner diverse prossesser som skjer i kroppen detter jeg rett av lasset! Tenker bare "her er det tydligvis noen som har peiling, jeg bare backer ut og velger å tro det personen sier"

Godt å se at det ikke bare er jeg som tviler og lar meg påvirke av det som skrives.
Kan ikke noen komme fram til et entydig og klart svar snart, hadde vært himla greit for sånne vinglepettere som meg

Summergirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat