Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-09, 20:01   #7
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: går man ned i vekt på dr. lindbergs?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Har dere ikke lest VG i dag da damer? Mer karbohydrater og mindre fett
Sorry - kunne ikke dy meg.
Det er veldig individuelt hva man går med på. Men jeg vil anbefale deg å øke karbohydratene gradvis - og samtidig kutte på fettet.
F eks øke med cottage cheese m neve mandler, ett eple og kanel til ett måltid. I en uke. Så øke med feks linser/bønner som tilbehør til middag, men mindre fett i middagen. Vent lenge før du begynner med knekkebrød etc. Gjerne til du har nådd ønsket vekt. Min erfaring og anbefaling er å øke til ca 50 karbohydrater om dagen gjennom lav GI mat/ langsomme karbohydrater. La som sagt først ett måltid inneholde litt mer karber, så etter en stund to. Når du har gått ned dine kg, kan du kanskje spise tre karbo-måltider.
Men det er altså essensielt å gå drastisk ned på fettet når du øker karbohydratene.

Lykke til!

Blir diskutert hefitig i bloggen min om dette, la ut linken før i dag