Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-09, 22:08   #14
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Tallene lyver for meg!

Opprinnelig lagt inn av Daniel, her.

Hei! Jeg startet ketolyse den 13 oktober. Siden den gang har jeg gått ned 24 kilo, uten å trene en eneste dag ( Og glad for det ). Alle jeg møter sier jeg ser fantastisk ut, men jeg har ikke sett en eneste forandring på kroppen min. Eneste "bevis" jeg har på nedgang er at buksestørrelsen har gått fra 44 til 36, utenom dette - nada. Er det noen andre som har opplevd dette? Kommer forskjellene når man begynner å nærme seg slutten? Skulle gjerne ha lagt inn bilder, men har ikke kamera.

Forøvrig :
184 cm
84 kilo
24 BMI
Kan dette ha noe med at jeg forsatt er "ung"? Fyller 18 år i mai.

Er ganske deppa for tiden, fordi jeg ser ingen resultater.

Hilsen Daniel.

Hei

Hvis du ikke ser forskjell, er. det "øynene" dine det er noe galt med ikke vekta!

Det er helt tydelig at du har et helt feil "blikk" på din kropp og du må passe deg så du ikke utvikler anoreksi. Og ja - det rammer gutter også.

Hvis du fortsetter å gå ned, fortsetter og slanke deg og fortsatt ser den tykke gutten i speilet er det virkelig fare på ferde.

Håper du klarer å se at du nå har en normal vekt i forhold til høyden og prøve å være glad i deg selv.

Lykke til videre

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat