|
Sv: Mål: - 60 kg, har klart -45 (Atkins)
Sitter her og gaper jeg !
Fantastisk jobb du har gjort !
Og den innstillinga du har da... utrolig inspirerende !
Jeg har faktisk noe av samme problemet jeg... jeg har veldig mye muskler og er kraftig bygd... Dette fordi jeg alltid har vært treningsnarkoman.. spes. styrke, svømming og de siste årene taekwon-do...
Har de siste årene lagt på med 1/2 kilo i mnd.mest rundt magen som begynte og bli enorm.
Men trente like mye... så det sier seg selv at jeg er sterk som en bjørn..
Ingen trodde meg når jeg fortalte at jeg var over 100 kg... bærer de godt med andre ord.
Men det var det jeg skulle frem til BMIèn ja... så kraftig som jeg er bygd kan jeg aldri komme ned i normal BMI... da ville jeg sett ut som en "bjafra" ..
Det har vært tid til annen avisartikler om dette emnet... mange sportsutøvere har prøvd å si ifra om at muskler veier mer enn fett... og at en måtte slutte å være så opphengt i BMI ...
En får i tillegg naturlig kraftigere benbygning av å være overvektig.. slik at den vekta som vil stemme på en som alltid har vært tynn, ville aldri sett bra ut for oss som har vært veldig overvektig..
Så egentlig selv om målet mitt er 70 kg.. kan det hende jeg vil se best ut på 80 kg..
Skjønner veldig godt at du vil ha ordnet den magen din.. og syns virkelig at du har fortjent det !
Den fastlegen din burde ha stått på og argumentert for deg !
syns jeg ... nemlig !

revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
|