Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-09, 14:04   #9
ThomasWH
Nytt Medlem

ThomasWH sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
ThomasWH er på en erverdig vei

Sv: Hva i huleste skal jeg spise?

Takker for tipsene folkens!

Men når jeg står opp på morgenen, og føler at jeg knapt orker å stå på føttene mine, hodet er som en svamp og kroppen zombie (er fordi jeg går ned på Levaxin-dosen.. det er helt grusomt! føles ut som om noen suger ut selve livet mitt, hver dag, mer og mer!) - Da trenger jeg RASK mat. Dvs., pr i dag er alt jeg orker:

1.) Tasse til kjøkkenet de 5 meterene det er fra sengen (orker knapt det!)
2.) Åpne kjøkkenskapet og ta ned Wasa Glutenfri-knekkebrød esken og åpne den
3.) Smøre Vita lettmargarin (fordi jeg har alltid lært at mettet fett tetter blodårene) på 3 stk. av disse HøyKarbo knekkebrødene + pålegg som feks. brunost/hvitost eller makrell i tomat
4.) Tasse bord til bordet som er nye 5 meter, og spise.

Denne prosessen tar rundt 5 minutter, og jeg orker ikke å vente ETT minutt lenger før jeg får i meg mat. Kunne evt. hatt måltider ferdig i kjøleskapet og varmet disse i mikrobølgeovnen. Det tar ca. 2 minutter.

PS! Tåler ikke svinekjøtt. Har urinsyregikt i tillegg til glutenallergi, Diabetes Type 2 (trolig) og Hypotyreose Type 2 (trolig). Og må kjøre lavkarbo diett. Kan kun drikke vann, forresten. Tåler ikke frukt eller melkesukker.

ThomasWH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ønsker hjelp med LavKarbo-diett Svar med sitat