Tråd: Pilates
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-05, 14:57   #24
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg bruker dvd som jeg ser på. Jeg har the power of pilates fra bokkilden (149) og winsdor pilates fra tvshop. Den første var en veldig fin måte å begynne på, den andre har jeg ikke gått løs på enda, den virker ganske tøff. Treningen har god virkning med en gang man begynner! og du kjnenner når du gjør det riktig!

Nå har jeg fåt tak i en gammel en som heter system 21 pilates, og den har jeg heeelt forelsket meg i... Den er litt sånn Yoga og ballettinspirert, får frem danseren i meg og jeg blir bare hyperengasjert, og jeg kjenner øvelsene gjør nydelig godt i kroppen min! Gleder meg til jeg klarer å gjenomføre hele!

Foreløpig er pilates både bevegelighet, styrke og kondisjons trening for meg hvertfall...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat