Opprinnelig lagt inn av ayliah
så flott da...;O)Det er jo lov å prøve ut litt..jeg begynner på atkins om en og en halv uke..;O)
Du har jo begynt! Du kan være ferdig med introduksjonen om en og en halv uke...
ølgjær(er det godtatt mon tro)?
Har ikke lest noe om at det ikke er det... Du får se på pakken om det er karbohydrater i... Hvis det er det må du regne dem med i de 20g.
ifølge denne teststrimmelen...er det egentlig den lyseste fargen vi egentlig er i...altså..om vi spiser"normalt"med karbo?
Hvis du spiser "normalt" med karbo så får du ikke utslag i det hele tatt... Altså fargen på stixen før du bruker den...
Ja..var på helsekost istad..de hadde en proteinpulver "sak"med sjokolade og jordbærsmak..750 g tror jeg det var..men jeg husker ikke navnet.
tenkte bruke dette som erstatning for en til to måltider om dagen jeg da
Proteinshake er bra hvis du ikke har mulighet til å lage/få i deg annen mat. Og i forbindelse med trening. Men det er ikke bra å bruke det på introduksjonen...
Finnes mye annen lettvint mat som er lov... Kyllingvinger/lår/klubber, koteletter, ostepølse m/bacon hvis du ikke har andre muligheter, ost i alle vaianter osv... Ikke noe problem å få i seg nok mat på introduksjonen...
Men husk at du skal spise når du er/blir sulten, og legge fra deg gaffelen når magen er behagelig mett...
Du er igang! Hvorfor vente?