Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-09, 14:52   #11
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Journaler og slikt, besøk eller ikke?

Jeg tror dette går i perioder hos mange. Noen ganger har jeg tid og energi til å være veldig engasjert, andre ganger bare titter jeg innom og vil si hei for å fortelle at jeg fortsatt følger litt med.
Det er jo noen journaler hvor det bare har vært "tull" og hilsner siden sist jeg var innom og da blir det ikke så mye å kommentere.
Jeg merket etter kort stund her at det ble veldig mye og mange jeg ville følge med på. Og jeg har rett og slett ikke tid til å være "veldig" involvert.
Jeg har selv journal og synes det er koselig både med Hei og med kommentarer. Koselig å få innspill og å bli sett. Samtidig bruker jeg den mye som egenterapi og til å kartlegge hvor jeg er i livet og kostholdet.
Jeg synes det er leit dersom noen savner besøk i sin journal eller blogg, men det er jo mulig å si rett ut hva man ønsker. I bloggen kan man ha en overskrift som lokker og kanskje be om direkte tilbakemeldinger. ("Har dere noen tips til hva jeg kan spise en vanlig dag?" har vi lest så mange ganger at det blir kjedelig å skulle repetere seg selv om igjen). I journalen kan man også be om direkte tilbakemeldinger og komme med problemstillinger.

Jeg anbefaler at man hiver seg på en skravletråd dersom man vil komme i kontakt med andre. Eller man kan engasjere seg hos andre og på den måten skape kontakt.
Ikke sitt og vent på besøk. Det er så mange medlemmer at det vil være litt tilfeldig hvem man blir kjent med.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat