|
Sv: Hva nå? Overgang til annen lavkarbofilosofi?
men du.... når du er ute av ketose, er du ikke redd for å spise fett da? jeg skal også trappe opp, sakte men sikkert.. håper at de siste kiloene kommer av etterhvert nå har det ikke skjedd noe på månedsvis:P
men når jeg nå trapper opp(vel, det er lite av gangen) men da vil jeg jo etterhvert ikke lengre være i ketose. så blir jeg veldig redd for å spise fett!!! hva med fløte i maten, ostegratinerte grønsaker og aller viktigst: egg og bacon til frokost? spiser du fortsatt det? eller når går grensen og man blir nødt å kutte ut dette?
skjønner jo at man skal spise magrere, har lest boka og hold vekta boka... men når man spiser bare 10 gram mer karbs pr dag enn tidligere så er det slutt på egg og bacon? da er det lavkarbobrød med magerost istedet?
Synes det er litt vanskelig å skjønne, mindre fett, men skal jeg kutte i fettet så langt jeg kan??? uff... jeg som er så glad i ketolyse:P
tenkte å begynne opptrapping med et eple om dagen f.eks, de første ukene, men da er det vel fyfy med fett... eller??? hjelp!

|