|
Sv: Hjelp! Jeg er ny
Full forvirring Hvorfor svinger vekta så fryktelig? Jeg kan veie meg med 2 timers mellomrom og veie 2-3 kilo i forskjell? Er det vekta, eller er det noe jeg kan gjøre for å stabilisere dette? Blir såå misfornøyd når den viser 65,1 kg en gang, og 2 timer senere viser den 63,2... Hva er det jeg liksom veier da..? Jeg føler meg ganske ofte oppblåst og har jo kuttet alt av melk, mel og kornprodukter. Burde ikke det hjelpe?
En annen ting; hvis jeg ligger mellom Atkins og Lindberg på filosofi; er ikke det veldig selvmotsigende? Atkins er jo pro fett, Lindberg pro magre varianter? Og er det sånn at Atkins og ketolyse passer best for de med mye overvekt? Ser jo flere av de som skriver her inne har 20-30 kg å ta av,- er jo ikke rart de går ned fort når de legger om kostholdet.
Jeg vil jo gjerne velge noe som garantert funker for meg også, selvom jeg bare har 5 kilo jeg vil ha bort. Kan jo nevne at jeg trener endel også, 3-4 ganger i uka. Kan det være fett blir omdannet til muskler,- og derfor jeg ikke går ned? Klærne mine er som før, kanskje litt løsere.
Det ble mange spørsmål fra en frustrert Sara! 
|