Tråd: Mageplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-09, 19:32   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mageplastikk

Jeg skal ta det på Aleris i Oslo, der vet jeg mange er kjempefornøyde. Kjenner mange personlig som er operert der. Jeg skulle på konsultasjon i februar, men valgte å utsette det siden jeg har en liten gutt på snart 1 år som må bæres overalt, og det kan jeg jo ikke gjøre på mange uker som operert, så jeg må vente et års tid tenker jeg. Ventetiden på Aleris er på ca. 4 måneder bare.

Jeg har IKKE lyst å gjøre det så jeg er særdeles lite gira, men jeg blir ikke kvitt denne grusomme løshud-magen uten kirurgi, så jeg må desverre gjøre det. Det er et stort inngrep, og mange får mye smerter etterpå, men de fleste sier at det var verdt det, så jeg må bare bite i det sure eplet. Skal være deilig å få vekk denne magen hvertfall, kan ikke leve sånn!