Tråd: Kjempesprekk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 16:13   #1
Trudeh
Medlem

Trudeh sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 53
Trudeh er på en erverdig vei

Kjempesprekk!

Kjempesprekk!!!

Jeg hadde min første, og hittil eneste sprekk i går/natt. Har holdt på siden tidlig i oktober og trives utrolig godt på denne kuren.
Så tryna jeg så det holdt i natt....scenarioet var som følger: jentefest hos n vennine, pastasalat m/brød på menyen, masse vin. Jeg pirka ut pastaen og berga bra med rødvinen, men da jeg kom hjem hadde min besluttsomhet gjemt seg. I kjøleskapet sto et par tre slicer med pizza som gutta hadde kjøpt da jeg var borte. Uten at jeg aner hvorfor varma jeg de tre bitene og kastet de i meg....for en ekkel følelse...følte meg som en skurk:-)Jeg var faktisk veeeeldig sulten, ble litt lite mat ifm festen og rødvinen gjorde vel sitt til at dømmekraften ikke var tilstede:-)
MEN spist er spist, jeg fortsetter som ingenting er skjedd jeg Later liksom at dette ikke har skjedd, jeg må faktisk le litt
av det hele, jeg oppførte meg rett og slett som en unge som lurer i skapet etter sukkertøy

Lager en nyyyydelig gryterett nå, selvfølgelig ketolysevennlig-altså sprekken er glemt:-)

Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat