Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-05, 14:12   #6
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Ahaa.... Ikke kjent med dine begreper *fnis* Takk for svaret, så det er på en måte som slike "italiensk salat" som man får som pålegg? Gud så lite jeg har utforsket i salat verden, gitt..Når jeg hører salat tenker jeg grønne blar, og ikke noe på

Tror jeg skjønner med "hvit saus", bare aldri smakt, eller sett det (følger ikke med å salat verden, men nå skal jeg blir flinkere).

Hva koster en sånn forresten?

MVH Lita

Hei
Rekesalat er noe av det letteste å lage, det er masser oppskrifter, her er en, jeg har ikke beregnet KH innhold, men det er neppe mye mer enn 3-4 gram totalt.
Bland 1 dl seterrømme, 1 dl majones, 1 SS sitronassaft, 1 ss hakket dill, salt og pebber.
Ha oppi 50 gr reker, 1 hardkokt egg kuttet på kryss og deretter på tvers i eggedeleren, 25 gram avrent, hermetisk asparges, 50 gram hermetisk sjampignon .

Rett nydelig på soyabrød med issalat eller oppi en halv avocado

Bon appetitt .

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat