Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 22:05   #64
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg ville nok foretrukket å bli tatt på alvor istedetfor å bli tatt hensyn til. Hvis man jatter med tar man faktisk ikke folk alvorlig.
-

Jeg er sååå gæern at jeg støtter dette innlegget.

Ærlig talt, man må da vel kunne ta i mot kritikk hvis man er litt på bærtur angående kosten? Folk prøver faktisk å hjelpe her.

Noen er krassere enn andre, men velment er det uten tvil. De har slitt med det samme som de nye her gjør nå.

Det skal også nevnes at vi hører de samme spørsmålene om og om igjen, som regel får man gode og konstruktive svar.

Jeg vil virkelig anbefale (dette er skrevet 20000^10 ganger her inne før) nye medlemmer om å sette seg godt inn i hva ketolyse eller lavkarbolivsstil egentlig er for noe.

Ha en god helg da dere!

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat