Kjære deg balloon! Jeg har gått ned ca 60 kilo på å følge en blanding av både "egne" (generell lavkarbo) og Fedons råd. Du kan klare det du også, forhåpentligvis har du færre kilo enn hva jeg hadde å gå ned! Jeg lærte å tenke på hvilke fordeler jeg ville oppnå, både helsemessig og i forhold til selvtillit om jeg ville klare å nå målet mitt. Det var ikke så farlig om det tok ett, eller flere år frem i tid. Helsegevinst får du ganske raskt uansett Om du endrer livsstil, spiser sunt og begynner å trene, må du ikke gi opp om du går på en smell. Om du tenker at det er et nederlag hver gang du ikke når et mål, eller mislykkes stiller du ekstreme krav til deg selv. Vet du, ingen lykkes hver gang. Det å feile er en del av prosessen for å lykkes. Jeg feilet mange ganger, men hentet meg inn igjen Ketosen gikk jeg inn og ut av uten å bekymre meg. I starten visste jeg ikke engang hva det ville si å være i ketose MASSE LYKKE TIL, enten du velger den ene eller den andre måten og gå ned på. Ikke Gi opp Klem til deg fra tulla