Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 19:24   #41
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Ok. Jeg sa jeg skulle holde meg unna, men ærlig talt! Hvem tror du at du er? Jenta sier hun har slitt med psykiske problemer, og så skal du riste henne i nakkeskinnet? Med hvilken rett og hvilke forutsetninger kan du ta deg slike friheter? Fader, nå ble jeg skikkelig provosert. Det skjer ikke ofte.

For det første oppfattet nok både lokkebiff og jeg at når man legger ut et sånn innlegg som førsteinnlegget så er det fordi man trenger litt tips om hvordan komme videre. At man ikke tar til seg det er opptil den som starter tråden, men man kan heller ikke vente at alle skal jatte med og være enig. Og alle her inne (og i den virkelige verden) har hatt behov for å ta seg sjøl litt i nakkeskinnet innimellom, både i forhold til kuren og i forhold til livet generellt. Kanskje aller mest om man sliter med fysiske eller psykiske utfordringer. Å gi opp pga en dårlig uke eller to kan da umulig hjelpe på sjøltilliten? Enhver vei til et bedre liv starter jo med en selv, og om man ikke ser det selv må kanskje andre fortelle det. Og jeg veit hva jeg snakker om akkurat der!