|
Sv: Dagens mest fornøyde medlem
Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.
Hei, jeg må bare skrive litt om hvor utrolig fornøyd jeg er av non-karb livet mitt! Som tickeren min viser så har jeg gått ned over 7 kg på ca 6 uker, og jeg føler meg utrolig mye tynnere allerede! Jeg har gått fra 38 til 36'' i buksestørrelse, og nå begynner 36" å bli romslig også! Jeg har desverre ikke målt meg underveis men bukser og belter gir en klar indikasjon på at det skjer noe veldig bra. I dag har jeg til og med på en tskjorte som var som smurt på kroppen tidligere, nå henger den løst og fint.
Jeg veier meg hver dag (selv om jeg vet man ikke skal gjøre det), noe som i stor grad påvirker humøret den dagen. Går jeg ned er jeg i superhumør, men går den litt opp blir jeg grinete. Heldigvis går den oftest ned. Jeg har til og med kjøpt en ny vekt, for å være sikker på at nedgangen er reell!
Og det beste er at jeg går ned uten å noengang være sulten! Dette er en utrolig bra måte å gå ned i vekt!
Ettersom det har vært så mange tråder her i det siste om folk som gir opp eller ikke har effekt av lavkarbo-kuren synes jeg det var på tide med et lite gledesutbrudd her! Så selv om dette ikke er et nytt tema her inne, håper jeg det plass til en fornøyd "kunde" til.
Og så er det morsomt å skrive innlegg for da får jeg se den fine tickeren min! Da tenker jeg ikke på grafikken, men tallet under 
God helg!
Thomas
Herlig!
Grattis!
Smil og vær glad, stress er den største partystopper'n av alle
|