Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 17:03   #24
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer....

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Du vet jeg liker deg, Carisma. Og noe av det jeg liker aller best er at du ikke gir deg i en diskusjon for alt i verden

Det er en grense for hvor mye vann du kan få i kroppen. Du blir ikke 30 kilo overvektig av vann, for å si det sånn. Og det vannet du eventuelt måtte få i deg forsvinner raskt når du går tilbake til lavkarbo. Men det er klart at hvis dette vannet inneholder poteter og pizza så kan jeg være enig i at det blir litt vrangt. Men disse få lakrisremsene vi snakket om (som skulle ødelegge i en hel uke) har vel lite med pizza og poteter å gjøre?

Poenget jeg vil fram til er at selv om noen kan skeie ut litt enten med lovlige eller ulovlige matvarer, så er det andre som ikke kan det. Brukte da meg som eksempel. For noen så tror jeg ikke kroppen skjønner at noen lakrissnører er en liten ting, den går helt i "resetmodus"...