Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 13:51   #8
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Tror ikke jeg orker mer....

Kjære Balloon, ikke gi opp nå! Du er jo godt i gang, men du er jo bare i en tidlig fase. Du har jo bare holdt på i tre uker, det er alt for tidlig å gi seg. Det er NÅ du kan vinne ved å mobilisere utholdenhet.

Ting tar tid, og kanskje har du forventet et visst antall kilo innen en viss dato. Når forventningene kolliderer med det som faktisk skjer, kan man bli skuffet. Derfor kan det være lurt å ta en dag av gangen i forhold til resultatene.

Men jeg er enig i dette som andre skriver, at når det gjelder å ha riktig mat i huset - da er det ekstremt viktig med planlegging. (Hvis du hadde hatt riktig mat i huset, ville det vel ikke blitt knekkebrød med brunost og melk? )

Kan du bruke helgen til å planlegge litt og kjøpe inn for neste uke? Slå opp i kokebøker eller her på forumet og bestemme måltider for søndag, mandag og tirsdag, kanskje?

Si til deg selv at det er DU som skal gå vinnende ut av denne situasjonen.

På litt lengre sikt tror jeg nemlig at du klarer det, du må bare gi deg tid!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat