Nå har jeg spist ketose mat siden 16 februar. Første uka gikk jeg ned 3 kg, siden har det stagnert. Jeg er sliten og lei nå. Sliter med å finne riktig mat å spise til alle måltider (jeg er kresen også). Det er så mange individuelle grenser for hvor mange karber, fett og proteiner man skal ha, og jeg har ikke orka å veie alt jeg spiser. Og så er det "partystopperne" som jeg hvertfall ikke har overskudd til å lete etter! Puh! Hadde jeg gått jevnt og trutt ned i vekt hadde det antakeligvis gitt meg motivasjon til å fortsette å være i ketose, men nå kjennes alt bare tungt. I går kveld var jeg så sulten. Hadde ikke noe riktig mat noe sted, så jeg spiste tre Wasa fiber plus med brunost og drakk melk! FYY så godt det smakte! *sukk* Jeg hadde tenkt å holde meg i ketose frem til jeg hadde oppnådd ønsket vekt. Hadde jeg fortsatt å gå ned i samme tempo som første uka, hadde jeg nådd målet om et par uker, men jeg regnet med at jeg skulle holde meg i ketose fram til påske. Nå tror jeg ikke jeg orker. Nå skal jeg ta en dag, og et måltid om dagen. I går gjorde jeg et 3. forsøk på å bake brød, og denne gangen tror jeg det er spiselig! Det kan bli lettere med lunsj og mellommåltider da.