Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 09:36   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir ikke mett - hjelp!

Drikk et glass vann før du setter deg til måltidet. Gjerne et stort glass.
Spis sakte og drikk vann til maten.
Det tar ca 20 minutter fra magen mener at den er mett og til hjernen får beskjed (husker ikke hvor jeg har lest det) så hvis man spiser veldig fort, kjenner man ikke at man blir mett.

Leste en plass her inne at vi kan tro at vi er sulten når vi egentlig er tørst, så drikk noe når du kjenner at du er sulten. Vent ca 10-15 minutter og kjenn etter om du fremdeles er sulten.

Noen mennesker mangler vistnok evnen til å kjenne når de er mette, men det tror jeg ikke er tilfellet hos deg siden det bare er 4-5 kg du skal ned

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat