Tråd: Avføring
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-09, 10:39   #19
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Avføring

Opprinnelig lagt inn av bubbletopp, her.

ok takk for mange svar... ettersom jeg har begynt på den her dietten skulle en venn lage middag til meg i går og det var ikke lite fett i maten... jeg ble veldig uvel etter maten og fløy et påar ganger på do både i går kveld og i dag tidlig og avføringen er ganske lys... lurte på om noen hadde vært med på det.... eller er det kanskje noe annet???

Jeg har lest her inne at hvis man spiser et veldig fettrikt måltid så vil/kan galleblæren tømmes ganske raskt og ca 20 min etter måltidet sitter du på do. Gjerne med løs avføring og en del magesmerter...
Dette skjer oftest hvis det er lenge siden man har spist.
Noen får dette etter en egg og bacon-frokost, og jeg vet at noen tror at de er allergisk mot egg(eplomme) pga dette.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat