Tråd: Alkohol igjen
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-05, 11:28   #21
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Takk Karin! Er i morgen det er snakk om i såfall..Men er ikke 100 % sikkert enda, men blir det ikke denne helga, så er det neste..Men uansett, takk for tips. Skal sette meg ned å søke med funksjonen Jeg finner ikke det Red Light ølla! Urk..Hvem er det som har det? Har funnet Hansa Ultra, men der var det masse karbiser (selv om det er lavkarbo). Har to hvitvin flasker i kjøleskapet, tenkte på å drikke mot en..Siden det er fest (stopper selfølgelig før siden dietten nok har noe å si for hva jeg tåler, samt at det er eeevigeheter siden jeg drakk).

Takk for svar

Hei
Redlight er i Meny, en del Spar og COOP butikker . Håper det hjelper deg. Det er pr i dag den beste lavkarboøl etter min mening. Smaken er som pils og dfen har minst KH .
Hansa Ultra smaker mer munkholmaktiv og Ringnes lysholmer mer som vann , men de går vel i nøden .( og lysholmer er KRYMPET til 400 ml ) de har dog klart å holde prisen oppe ;D) .
Så mye om øl
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Venn

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat