Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-09, 12:03   #3
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Så er det på'n igjen

Har dessverre ingen svar til deg, men jeg håper at du finner ut av det, og at noen kan peke deg i rett retning!

Uansett tror jeg jo ikke at det er skadelig å prøve et par uker med så lite karber som mulig...jeg har gjort det selv, og da har det hendt at jeg har fått satt i gang nedgangen...

Kjenner ikke til c-peptid problematikken du har, men jeg har selv stått stille på vekta i over et halvt år, for så å gå ned igjen nå...mine første 5 kg snek seg sakte nedover, men de siste ti har kommet etter et halvt år stillstand...nå likte jeg kostholdet så godt, og hadde så mange fine helseeffekter av ketolysekosten, at jeg syntes det var lett å være i ketose selv om jeg ikke gikk ned...

...og så en dag begynte det å løsne...og nå går jeg ned...fremdeles i rykk og napp, og ikke i raserfart...men jeg går nedover...

Hva med å passe på å ikke spise mat med karber i til kvelds...og kun et lite måltid til kvelds...og legge seg kl 22:30 noen kvelder å rad?...det funker bra for meg...

Lykke til uansett!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat