Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-09, 11:13   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: platå i 2 måneder????

Opprinnelig lagt inn av Jenta, her.

ja da er det straks 2 måneder siden jeg gikk ned noe i vekt. følger ketolysekuren og får i meg det jeg skal ha.. har forsøkt å variere litt, f.eks økt fettet minsket osten. men nei vekta står stille...

så hva nå? bør jeg enda vente på at platået kanskje går over?
eller bør jeg gå over på f.eks Fedon Lindberg sin kost? da den er bedre for kroppen på langsikt?

jeg trives med ketolysekuren og har ikke noe problem med å følge den... å den har funket, men det e jo så lenge siiiiden jeg har gått ned nå..

Hva med å prøve Atkins induksjon "By the book" (AIBTB) i en uke eller to? Du finner oppskrift på Atkins Induksjon inne på Atkinsforumet.
Eventuelt, hva med å poste et par dagsmenyer her så skal vi se?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat