Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-09, 21:49   #18
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvordan går det?

Joda - jeg klager heller ikke! Jeg har siden begynnelsen på nov - 08 gått ned 11 kg og er vel i grunnen fornøyd med det. Kunne selvfølgelig vært mer - men så lenge det er jevnt nedover og ikke stillstand (og for ikke å nevne det unevnelige - OPP!!!) så skal jeg være fornøyd med det. Nå har jeg vært heldig så langt og ikke hatt noen lange platåer - hadde opp en uke her for en stund siden og det likte jeg dåååårlig....
Jeg er like spent hver gang jeg skal på vekte - og gruer meg noe helt enormt - vet at dagen min ikke blir helt den samme hvis vekta skulle vise opp....men heldigvis har ikke det skjedd så ofte da...

Jeg spiser egg & bacon til frokost, sjelden lunch (men gjerne at per hasselnøtter), mye wok med gr.saker og kjøtt/fisk/kylling til middag og en skive eller to med proteinbrød til kveldsmat. Det brødet er fryktelig godt! Jeg er lite flink til å variere maten - men av en eller annen grunn er jeg fremdeles ikke gått lei.
Drikker nok ikke nok vann - men får i meg en del.

Denne uka og den neste har jeg en slags test pågående. Jeg har tidligere tatt MCT-olja men nå er jeg tom og har ikke kjøpt ny. Så da skal det bli spennende å se om jeg går mindre ned i vekt uten den.

Etter 11 kg så merker jeg det godt på klærne og svigermor har kommentert at hun har sett at jeg har tatt av. Gleder meg til å få høre det av andre også! Det skal jammen bli en seier!

Må jo bare si at jeg er utrolig imponert av dere som opplever stillstand og fremdeles holder ut!!! Jeg tror, ærlig talt, jeg selv hadde blitt gal!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat