|
Slutten på 2 uke
Huff huff og atter huff. Fra i går til nesten ikke orke mat, kunne jeg til gjengjeld i dag spist en "okse" for å si det mildt. Hektisk dag på jobben med mange møter, spiste en omelett av 3 egg, salt, litt fløte, skinkebiter og ost. Full fart hjem for å hive i meg et kyllinglår og en halv kokt brokkoli, for å nå neste møte. Måtte innom en butikk på veien og var fremdeles sulten og BARE måtte kjøpe med en Anton Berg sukkerfri , men selvfølgelig ikke rette sorten. Klarte og å få med meg en pose med hasselnøtter og på vei ut av butikken. Både sjokolade og en halv pose med nøtter sklei ned gjennom halsen på meg før eg fikk sukk for meg . Da jeg kom hjem i ellevetiden skar jeg meg 3 ikke for tynne skiver, nei, av soyabrød jeg hadde laget etter oppskrift her på nettet. Skar meierismør med ostehøvel og tykke skiver med en deilig ost på hver skive. Ikke nok med det, jeg klarte og å presse ned gjennnom min hals; restene av fromasjen(heistad og fløte) jeg hadde laget til helgen. Nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet. MEN heldigvis står dagen imorgen helt ren og uskrevet
|