|
Sv: Hjelp! Jeg er ny
Opprinnelig lagt inn av Finally, her.

Hei!
Velkommen til Skaldemanns verden! Hihi!
Jeg følte som deg da jeg begynte på Skaldemann og leste inne på forumet her. Det sto til stadighet at det ikke var den beste måten om man bare hadde 5-10 kg å gå ned. Men det sto ingenting om det i boken hans, så jeg ble så usikker på hva som var rett.
Det jeg gjorde var å sende en mail direkte til Skaldemann via hjemmesiden hans. Og han sendte meg svar samme dag! Så kult!
Og han svarte at det spilte ingen rolle om man bare hadde 5 kg, man fulgte de samme prinsippene allikevel. Men man kunne da unne seg litt mer "moderat" utgave med litt mer grønnsaker og litt frukt på morgenen feks om man hadde lyst. Men man kunne også ta den helt "vanlige" måten med bare protein/fett, da ville resultatene komme raskere.
Så jeg stoler på det som kommer direkte fram Skaldemann selv ihvertfall!

Hei!
Høres kjempebra ut!!!
I dag har jeg vært METT, nesten hele tiden...Har ikke spist så mye, men tydeligvis litt riktig(?????)
Frokost: Omelett med reker (ok, for lite fett...)
Lunsj: Kylling med brokkoligrateng (i fløte og med ost) og løk/sopp stekt i fløte, jammi!! (Bra nok..??)
Middag: En kotelett uten noe til (orket ikke mer..)
På kino: Litt mørk Anthon Bergh sjokolade og litt peanøtter ( Va jo på kino...)
Hva synes dere om det? Litt lite..? Har virkelig vært mett, altså 
I tillegg har jeg drukket en del vann (ok, ikke sååå mye, da..) og en hel del grønn te ("avhengig", ikke bra???)