|
Sv: Hjelp! Jeg er ny
Ahhh, det er litt vanskelig og da, det her! Hehe, jeg sliter litt med å prøve å tenke på en helt annen måte enn før. Dessuten er jeg usikker på om jeg spiser variert nok. Dette kommer seg sikkert litt etterhvert også, men vil jo ikke kaste bort tiden heller! Dette er viktige uker når jeg vil ned et par kilo til påske. :-)
I dag tror jeg jeg har spist litt for lite. Begynte med havregryn med cultura på morgenen, der er det masse karbo vet jeg. Men hadde vært på trening og følte jeg trengte det. Dessuten er jo havregryn veldig langsomme karbiser da... teller ikke det for noe?! :-)
Så spiste jeg en kopp med reker, en yoghurt og noen skiver kalkunpålegg til lunsj. Tre skiver jarslberg og en skive til med kalkun som mellommåltid.
Og to eggehviter stekt i smør, litt paprika og hermetikk-kylling. Denne siste har kun 1 gram karbo. Var gøy å handle i dag, jeg fikk aha-opplevelse på mange ting som jeg trodde var veldig "usunne", men som viste seg å nesten ikke inneholde karbo.
Gjør jeg noe feil? Noen tips...? Vil som sagt ha et kombi-kosthold, men med lite karbo og samtidig ikke gjøre store feil som ødelegger for evt vekttap.
:-)
|