Opprinnelig lagt inn av Nille
Hva legen sa, hun som forøvrig har dømt Atkins nord og ned !!!???
HVIS ALLE PASIENTENE MINE SPISTE SÅ SUNT SOM DEG HADDE JEG HATT GLADE DAGER !
[/color][/color]Ja faktisk, dessuten - med rødt hår kler jeg det grønne der det tyter ut av ørene mine ! [/color]Kur ??? Dette er ingen "kur" det er en spisemåte. Jeg har ikke tenkte å stappe meg full av karbohydrater i fremtiden heller. For det første liker jeg det ikke noe særlig og for det andre blir jeg faktisk lit småkvalm når jeg spiser det. Spiste gravlaks med sennepssaus, fløtestuede poteter og bløtkake 17.mai og var dårlig i 1,5 dag etterpå. DET var ikke verdt det ! (men hva gjør man ikke for svigermor ! )
Men ER det verdt det å spise slik vi gjør ? Med skryt fra lege (blodprøver så fine at de kan brukes som eksempel) og tannlege (OG nedsatt tannlegeregning) - frisk sunn kropp, blankt hår og glatt hud uten kviser ?? Mmmmmmmja, tror nok jeg vil si det er verdt det ja !
[/color][/color][/color][/color]
Åjaaaa, det glemte jeg nesten ! Og da MÅ man jo spise poteter, brød og ris ???? Huffda, har visst misforstått jeg. Jaja, da får vi kalle det sivil ulydighet da.
Velbekomme !
APPLAUS...... så enig så enig....og så fint at prøvene var fine og legen IMPONERT
|