Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 13:42   #14
sara
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
sara er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny

Tror du kan stole på svaret ditt når det kommer fra han personlig! :-) Så bra at han svarte, er liksom mer motiverende når han er en "virkelig" person som allerede har vært i gjennom det, og viktigst av alt,- NÅDD målet!

Har stor tro på at vi begge klarer 5 kilos-merket før sommeren. Jeg har delmål om å klare å gå ned rundt 3 kg til påske, og ikke minst IKKE gå dem opp igjen. Det er det jeg synes er det vanskeligste,- å holde på vekten! Helt sikkert fordi jeg foreløpig ikke har fulgt noen spesiell strategi, og lurt meg selv til å tro at et liv på frukt og knekkebrød skal få meg til å både føle meg og se bedre ut...;-)

Jeg ble veldig motivert av dette forumet da, leste masse i går. Og ikke minst av deg Finally, jeg ble faktisk veldig glad for at du hadde vært i den samme situasjonen som meg og spist de samme tingene.

Idag har jeg vært på trening og handlet inn egg, bacon, skinke, reker, gulost,- alt dette som jeg på en side har så vanskelig for å tro skal få meg ned i vekt! Hehe. På den annen side har jeg veldig lyst til å gi det en sjanse. Det må likevel skje i kombinasjon med mine gode gamle vaner; jeg elsker havrekliet mitt om morgenen med cultura, og jeg er så lite begeistra for rent vann at jeg MÅ ha sukkerfri saft. på sikt kan jeg nok klare å slutte med det, men tror dere ikke det er mulig å fortsatt gå ned i vekt selvom jeg ikke lever helt lavkarbo?

Sara:-)

sara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat