Tråd: Fett
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 10:56   #4
knudake
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Vestfold
knudake er ny på veien

Sv: Fett

Hei Igjen..

Det er viktig at du får i deg nok fett hvis du kutter kraftig i inntaket av karbohydrater. Jeg spiser mellom 20 og 40g karbo om dagen .. 40 eller mer hvis jeg trener hard.. Litt slapp blir man i begynnelsen (14dager),men det er viktig ikke å gå sulten.. Slappheten går fort over og du vil antageligvis merke at du får mye energi etterhvert..men vær forsiktig med melk.. (jeg blir slapp av melk)... Når jeg er sulten på kvelden tar jeg meg gjerne et godt stykke hvitost ,eller jarsberg ost ,og en paprika.. Gjerne litt peanøtter eller macadamia nøtter. Hvis du føler deg slapp kan jeg også anbefale å ta et stort glass med protein drikk feks. ASPORT med sjokoladesmak.(kun 1,7g karbo /100g pulver. Det at du er slapp kan være fordi du mangler proteiner og protein drikker innholder gjerne mer enn 80g proteiner pr 100 g pulver... husk å ta multivitaminer.. det hjelper også.
Viktig å fokusere på hva du kan spise som feks, kjøtt ,bacon, fisk ,grønnsaker osve og ikke fokusere på hva du ikke kan spise. Jeg kjøper også Atkins bar (sjokolade) i butikken, de gir mye energi.
Stå på.. du kommer til å merke endring !

knudake er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat