Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-09, 12:26   #8
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Luft i magen, magesmerter ved kostholdsendring?

I mitt hode har alle candidae i kroppen, akkurat som E. coli, streptokokker, staphylokokker etc. som er nødvendige der de er i kroppen i tilpasset mengde!

Skal ikke uttale meg for skråsikkert, blitt for gammel til det, klart det er mulig at noen reagerer på candidae. De fleste tåler jo en streptokokk- infeksjon, jeg må ha antibiotika ASAP for å ikke dø når infeksjonen når hjernen. Det skjer fordi det er en feil i min blod/hjerne- barriere som slipper gjennom gift fra streptokokker eller noe sånt!
Kanskje finnes det noen som er overfølsomme for candida? Min erfaring er i hvert fall at det ikke gjelder alle som blir satt på disse nesten umenneskelige diettene!

Jeg får masssssse gass av grønnsaker som kål, blomkål, rosenkål, etc så det er mulig en Skaldeman- diett ville være bedre for meg enn ketolyse???
For mye grøntfor gir meg også magesmerter, men det er nok fordi jeg ikke har noen galle blære!