Takk for alle tilbakemeldingene, alltid koselig og få en melding fra dere ! Jeg har konkludert med at jeg skal kjøre min egen lavkarbo-greie, er fremdeles i ketose - men har ikke vekt og har ikke vært innom min kjære personlige trener som veier og måler meg. Nutrilett-shake/barer har for mange karber, men er tross alt bedre enn og få en sprekk på godis eller masse stivelse. Det er flere shaker/barer som man kan gå på i en ketogen diett, f.eks. Atkins-barer og i tillegg kan man bruke Easy Life shake - så alle shaker/barer er ikke ulovlig når man går på disse diettene. Jeg er klar over at ikke alle kan gå på det og at noen kan få vektstagnasjon. Jeg har selv gått på Easy Life og min personlige trener var også instruktør på dette livsstilprogrammet. Hun er i tillegg utdannet ernæringsfysiolog og er en av de få jeg har hørt om som er veldig for en lavkarbo livsstil. Hun sier at man kan gå på bl.a. Cambrigde-produkter på ketogene dietter og Easy-life shakene/produktene da dette også er basert på ketose. Jeg aner ikke om jeg har gått ned noe mer, men det føles ikke sånn og jeg har ihvertfall ikke gått ned i livvidden, så enten står jeg stille pga av for mye karber eller for mye fett og/eller for lite vann og evt for mye pepsimax. Have no idea Ønsker dere alle en fortreffelig fredagskveld Jeg heier på dere alle sammen