Takk for svar . Ja, jeg tror nok at det er HELT essensielt å være nøye med kostholdet dersom man skal prøve seg på noe sånt som du gjør. Ellers er det jo forskjell på bakterier. I munnen som alle andre steder er det vel "gode" og "dårlige" bakterier. MMS tar bare livet av de skadelige, i motsetning til generelt antibakterielle midler (litt for trøtt til å komme opp med forklaringen her og nå, men det er snakk om en naturlig prosess). Det belegget man får på tennene av et "normalt" kosthold iallefall er jo plakk, og veldig skadelig for tennene. Og dessuten ekkelt og uappetittlig ... Kom til å tenke på et Ricky Lake-show for flere år siden om en fyr som var generelt grisete og som ikke pusset tennene. Han hadde bart og under der en rad med ekle, gule tenner. Grøss ... Jeg har hatt børsteskader siden jeg var liten ... Og i løpet av de årene har jeg selvsagt spist en del stivelse og sukker også. Så det er sikkert en kombo, som du sier. Uansett, forsker videre i jakten på hele, pene og noenlunde hvite tenner