Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 12:51   #27
Sesti
Medlem

Sesti sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Snakk om å gjøre det vanskelig

Jeg kom til å tenke på en sak.. Det høres kanskje snålt ut, men nå er familien min litt snål da..
Kan det være at familien min rett og slett føler seg truet av at jeg klarer å gå ned i vekt? Skal ærlig innrømme at ketolyse ikke er min beste venn, men jeg skal gi det noen uker til før jeg bytter på noe annet, men det fungerer jo litt da

Mitt vektproblem har vært det store samtaleemnet i familien i flere år (seriøst, folka burde få seg hobbyer), og bl.a har jeg og min mor et veddemål om at hvis jeg gikk ned i vekt skulle hun slutte å røyke. Vel, jeg gikk ned 18 kg, hun røyker fremdeles..

Jeg føler i grunn at jeg må ha total skjerpings, i håp om at ketolysen funker optimalt, bare for å bevise for familien min at det er mulig (jeg trur mangel på karber og grønnsaker, samt feil grønnsaker, er grunnen til at det ikke funker sånn overdrevet bra)

Dette ble litt personlig da, men det er et stort problem faktisk..

Sist redigert av Sesti : 24-02-09 kl 12:53. Årsak: Ekstra info samt skrivefeil:p
Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat