Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 19:59   #344
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Månedsutfordring!

Denne tråden er finfin og motiverer til å komme seg ut hver dag. Men jeg tror jeg skal ta en liten pause fra månedsutfordringen den nærmeste 5-6 ukene. Eller i hvert fall senke kravene. Jeg går ut i en ny stilling i morgen, og har fått beskjed om at jeg må påregne flere timer overtid 4 dager per uke de nærmeste 5-6 ukene i tillegg til noe helgejobbing. Så selv om jeg vil, så tror jeg ikke det kommer til å være gjennomførbart med turer hver eneste dag. Og klarer man overhode ikke gjennomføre, så blir et sånt opplegg bare demotiverende. Såh... for de nærmeste 5-6 ukene setter jeg foreløpig dette som mål:
- svømme 2000 m en gang i uka (den dagen jeg ikke jobber overtid)
- Minst to entimes gåturer per uke (blir vel mest i helgene)
- Bli flinkere til å gå av bussen noen stopp før jeg egentlig skal av.
- Gå turer de dagene overtiden ikke blir så lang.

Tester ut dette de nærmeste to ukene. Og hvis det ikke er noe problem, så får jeg sette mer på lista.