Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 13:13   #95
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info.

Opprinnelig lagt inn av kozpia84, her.

man må drikk my vann i løpet av en dag mininum 1,5
kurs og oppfølging.
jeg spiser 8 måltider hver dag og trener annenhver dag
det er en livstilsendring for live.
man kan ikke ha kontrollerte sprekker som før.
man får dumping hvis man spise for fort eller spise feil eller spise for my fett

Takk for at du delte dette.

Men jeg synes ikke det høres så ille ut Jeg er villig til å ofre en god del for å ta av meg alle disse kiloene og bli kvitt diaen.

Er veldig glad for at operasjonen hindrer "kontrollerte" sprekker.. for de sprekkene er årsaken til at jeg ikke går ned det jeg vil... ei jeg kjenner fortalte at hun bare tålte EN spiseskje is..da var det nok! Hvis hun spiste mer fikk hun dumping. Høres ut som en drøm for meg som kan spise en liter is i slengen... UTEN å bli kvalm en gang

Akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg hadde tatt operasjon i morgen hvis jeg hadde de 98 000 det koster på Gjøvik!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat